QUÈ APRENEM A LES CLASSES DE TÈCNICA ALEXANDER?

Submitted by admin on dl., 23/04/2018 - 11:32

Primer de tot, abans que res aprenem bàsicament a parar. Què vol dir això? Vol dir que ens situem allà a on som amb els sentits, principalment amb la vista i l'oïda. Això fa que prenem consciència de l'espai on som. Al mateix temps i simultàniament, notem el contacte dels peus a terra per notar el nostre suport. També vol dir que ens donem temps per no respondre al desig primari d'obtenir un fi de la manera habitual i en canvi respondre al desig raonat i conscient d'utilitzar els mitjans a través dels quals es pot obtenir el fi en qüestió.

Rossend Closa

Submitted by Rossend Closa on dl., 19/06/2017 - 18:43

"Hola, soc en Rossend dels trabucaires del  Tro-Gros de Súria.

Un dels plaers de la meva vida és sortir a caminar per la muntanya. No sé com va ser però em van començar a fer molt mal els peus i vaig intentar resoldre-ho amb plantilles però no va acabar de funcionar. 

Vaig arribar a un punt que no caminava perquè em fotien tant mal els peus que sortir a caminar era un martiri.

Competència i seguretat cap a una millora de la interpretació artística

Submitted by Míriam Gómez on dc., 31/05/2017 - 13:08
A través de la Tècnica Alexander promovem el màxim respecte cap al nostre cos i la nostra ment. Si assolim la relaxació activa, si aconseguim eliminar tensions (inhibició), si la nostra coordinació (Control Primari) és la correcta, si respirem sense interferències, si conservem una mirada present a nosaltres mateixos i al voltant, si hi ha bon suport de peus i/o isquis o si l'instrument adequa a tu i no a l'inrevés → Indubtablement, estem construint competència i seguretat per tal que la interpretació artística sigui millor.

Verònica S.

Submitted by admin on dg., 30/04/2017 - 21:05

"Vaig començar amb la Tècnica Alexander com aquell que viatja a un país desconegut, sense saber ben bé que m'esperava; tenia algunes referències però cap havia reflectit el que de fet em trobaria. Només sabia que treballaríem amb el cos, però si bé és veritat que durant la sessió treballem amb ell, la nova manera de col·locar-lo i les noves referències que es descobreixen van més enllà d'uns canvis mecànics i ressonen en indrets més profunds que els músculs i les articulacions.

9 COSES QUE TOT CANTANT HA DE SABER SOBRE EL SEU COS

Submitted by Míriam Gómez on dc., 19/04/2017 - 19:41
Aquí hi ha un seguit d'informació breu, clau i valuosíssima per als cantants. Primer de tot, la finalitat de l'acte de cantar és la comunicació pura i un desig d'expressar bellesa. Però com ho fem per treure'n el màxim de profit? Alguns mètodes del cant i els seus plantejaments són clars i es fonamenten en un ús general del cos ben coordinat. Uns altres, són més confusos i poden fer mal al mecanisme vocal o per exemple, al sistema neuromuscular del cantant. "9 coses que tot cantant ha de saber sobre el seu cos", inclou una correcció dels conceptes erronis, breus plantejaments encara no exposats o un recordatori essencial del bon ús per cantar. L'objectiu últim de la Tècnica Alexander és aconseguir el bon ús del nostre organisme per tal que les nostres capacitats creixin el màxim possible.

Etiquetes

Si et dona un error en fer la subscripció, canvia de navegador o escriu-nos.

Si voleu millorar el vostre benestar i aprendre tot el potencial de la Tècnica Alexander en les vostres activitats artístiques, laborals o incorporar els beneficis en el vostre dia a dia, podeu fer classes a Sabadell. Ens trobareu al centre de Sabadell, ben comunicat amb Renfe i FGC.